Altijd al de waarheid willen weten?

Dan krijg je zaterdag 15 juni de kans

Voldoe jij aan onderstaand profiel?

• Hbo/wo student
  • Affiniteit met landbouw en visserij en/of (basis)onderwijs en/ofmet leermiddelen

MELD JE DAN SNEL AAN (BEPERKT AANTAL PLAATSEN) VIA DEZE LINK

Wat ga je doen:

Samen met bestuursleden en adviseurs van Stichting Agri Facts en onderzoeksjournaliste Geesje Rotgers kun jij deel gaan uitmaken van het grootste basisschoolboeken onderzoek met betrekking tot feiten en fabels over de landbouw en visserij.

(Basis)schoolboeken schrijvers moeten op een onafhankelijke wijze onderwerpen aan de orde stellen en om leerlingen goed te onderwijzen moeten verhalen ook volledig verteld worden.

Als voorbeeld:

‘ Nederland telt vijftig procent meer bos dan in 1900, de concentratie zwaveldioxide in de lucht is nog maar enkele procenten van wat die in de jaren zeventig was, en het aantal buizerds, reeën, aalscholvers, ooievaars en zeehonden is de afgelopen decennia verveelvoudigd: zo maar wat goed nieuws dat we in geen enkel schoolboek zagen vermeld.’ (hpdetijd, 2018)

Wat bieden wij:

• Eten, drinken en reiskostenvergoeding
  • De kans om een actieve rol te spelen in het onderzoek en tijdens de publicatie/persconferentie
  • De kans om samen te werken met een aantal belangrijke spelers binnen de sector, denk hierbij aan de voorzitter van Topteam Agri & Food, Aalt Dijkhuizen en Tweedekamer lid Frank Futselaar.
  • Erkenning voor jouw deel van het onderzoek (waarmee je mogelijk een vrijstelling kan krijgen voor nog te volgen onderzoeksmodulen tijdens de opleiding)
  • Op 29 juni een geheel verzorgde dag op een mooi landgoed waar je misschien de kans hebt zelf je mening te geven aan de pers over het onderzoek.

Meld je snel aan dan ontvang je de de overige informatie zo snel mogelijk. Meld je hier aan.

Je moet beide dagen beschikbaar zijn!

• 15 juni 9:30 – 15:00 uur
  • 29 juni 11:30 – 17:00 uur