Met onderstaand formulier kunt u via iDEAL doneren. Geef zelf het bedrag op. Uw gegevens zijn niet verplicht om in te vullen.

E-mailadres

Project

Bedrag €*

Stichting Agri Facts (STAF) werft fondsen voor haar onderzoeken en werkzaamheden. Wilt u bijdragen aan STAF? Dat kan! Word STAF-bondgenoot.

Er zijn talrijke beleidsthema’s die een grondige controle op juistheid behoeven. Alleen partijen die fondsen beschikbaar stellen en bondgenoten van STAF bepalen welke thema’s prioriteit krijgen. STAF-bondgenoten kunnen vraagstukken aandragen en hun stem laten gelden in bondgenoot-peilingen.

Het Bestuur maakt de afweging welke onderwerpen wel en niet worden opgepakt. De afweging wordt gemaakt op basis van het beschikbare budget (zijn er voldoende fondsen/gelden beschikbaar), is de juiste (wetenschappelijke) expertise te realiseren, verwachten we met het resultaat het beleidsmatige verschil te kunnen maken.

Word STAF-bondgenoot

Wilt u STAF steunen? Dat kan. Maak een vrijwillige bijdrage over op bankrekeningnummer NL33 ABNA 0830 3133 70  t.n.v. Stichting Agri Facts te Zeist.

Als STAF-bondgenoot bepaalt u mede welke onderzoeken prioriteit moeten krijgen.

Bijdragen aan één specifiek onderzoek

Het is voor bedrijven en organisaties mogelijk een specifiek onderzoek te ondersteunen met een groter bedrag (vanaf 1.000 euro). Dat kan volledig anoniem. Neemt u hiervoor contact op met een van de bestuursleden of via het contactformulier.

Rechtstreeks Doneren

E-mailadres